Pracownik administracyjny ds. obsługi recepcji. Miejsce wykonywania pracy: Góra Kalwaria oraz Piaseczno.

Wymagania: wykształcenie: średnie lub wyższe.


Zakres obowiązków:

  • Obsługa klienta, pacjenta POIK, rejestracja wizyt pacjentów.
  • Odbieranie telefonów, prowadzenie kalendarza wizyt.
  • Rejestrowanie przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich.
  • Rezerwacja sal konferencyjnych.
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora.
  • Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie art. biurowych.
  • Przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji.
  • Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów.
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie.

Godziny pracy:
Praca zmianowa zmiany w godzinach 9-17 oraz 13-21.

Pierwsza umowa na czas określony.

CV prosimy przesyłać na adres: poik@piaseczno.pl

Poszukujemy pracownika recepcji